Senin, 09 November 2015

Bagaimana Tinggal Sihat Menggunakan Scales Body Fat Analyzer

Bagaimana Tinggal Sihat Menggunakan Scales Body Fat Analyzer

Sekiranya anda sedang mencari tempat skala tandas yang terbaik untuk rumah, tindak balas yang terbaik boleh menjadi penyemak lemak badan dan model skala. Ia adalah perlu untuk memberi pertimbangan khas kepada artikel ini kerana tujuan ini adalah untuk menyediakan satu ringkasan keseluruhan apa penimbang daftar komposisi badan adalah semua tentang. Anda akan menyedari sebab mengapa banyak pengguna percaya mereka untuk menjadi skala bilik mandi yang terbaik untuk mempunyai sekurang-milik mereka. Dengan memahami artikel ini, ia akan menjadi mudah bagi anda untuk memilih jika ia akan membantu untuk anda untuk memperoleh satu.

Kepentingan daripada Monitor Lemak Badan dan timbang.

Ia adalah sangat penting untuk menyedari betapa tahap berat badan yang disebabkan oleh lemak cenderung untuk menjadi lebih ringan. Mempunyai tahap yang lebih besar daripada lemak daripada biasa, walaupun tidak ada obesiti, boleh membuat seseorang menjadi lebih terdedah kepada pesakit kencing manis atau ia juga boleh membuat seseorang mendapat kanser atau penyakit jantung.

Mengetahui Bagaimana Mereka Bekerja

Skala komposisi badan menggunakan sesuatu yang dikenali sebagai Bioelectrical Impedance Analysis (BIA). Skala yang digunakan untuk menentukan komposisi badan itu mempunyai pad kaki yang diperbuat daripada logam. Bagaimana ia berfungsi ialah apabila kenderaan individu ke atas mereka, arus elektrik yang selamat berjalan melalui badan melalui pad kaki. Selepas itu pengukuran rintangan itu diambil. Semasa yang dikeluarkan akan menunjukkan berapa banyak lemak yang hadir. Sebabnya ialah ukuran lemak adalah berbeza daripada tisu-tisu lain memandangkan ia menyediakan tahap yang lebih besar rintangan.

Di bahagian dalam, skala bilik mandi akan menggabungkan formula yang akan menukar dimensi arus elektrik kepada lemak badan tahap peratusan statistik. Dalam usaha untuk pengguna untuk mendapatkan pengiraan ukuran, pengguna perlu memasukkan beberapa maklumat peribadi. Antara data yang pengguna itu perlu input termasuk jantina, ketinggian dan jika dia adalah orang dewasa atau kanak-kanak.

Sebahagian daripada jenama utama

Salah satu jenama yang baru-baru ini yang terkemuka di dalam badan monitor komposisi dan skala adalah Tanita. Ini jenis skala telah baru-baru ini yang disediakan untuk rumah terutamanya kerana perusahaan Tanita ini. Beberapa produk mereka termasuk Tanita BC 554, yang Tanita BF 679 Duo lain-lain Dalam beberapa tahun akan datang syarikat ini harus telah berkumpul banyak pelanggan setia yang akan menegaskan ketepatan dan kecemerlangan skala. Jenama ini masih salah satu pengeluar skala terkemuka dan memberikan banyak model untuk memenuhi citarasa anda. Harga adalah lebih murah dan pergi untuk $ 50 - $ 100.

Pada masa ini, terdapat banyak syarikat-syarikat yang paling popular yang telah menyertai dalam menawarkan badan monitor lemak dan skala model. Jenama seperti Taylor, Weight Watchers, dan Salter adalah produk yang menawarkan terjemahan mereka sendiri memantau dan skala. Sebuah lagi syarikat terkemuka dalam monitor lemak badan dan skala adalah Omron yang mempunyai produk Omron HBF-400. Walaupun terkenal dengan monitor tekanan darah mereka, ia boleh meningkatkan ijazah tinggi ketepatan dalam monitor lemak badan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar