Senin, 09 November 2015

Pemulihan Home Asli untuk Masalah Prostat Yang Boleh Memberi Anda Relief!

Pemulihan Home Asli untuk Masalah Prostat Yang Boleh Memberi Anda Relief!

Ada orang-orang terdedah kepada beberapa masalah prostat, terutama orang-orang di atas 50 tahun umur. Peranan prostat adalah pengeluaran air mani. Ia kelenjar walnut berbentuk kecil yang terletak betul-betul di bawah pundi kencing lelaki yang. Kelenjar tumbuh apabila seseorang mencapai akil baligh dan ia terus berkembang. Pembesaran itu tidak menjadi satu isu sehingga umur 40 tahun ke atas. Tanda-tanda gangguan prostat termasuk:

Kerap membuang air kecil, terutama pada waktu malam
Pedih ketika membuang air kecil
Sakit ketika ejakulasi
Sakit belakang skrotum
Home Pemulihan Mudah

• Biji labu: doktor-doktor Jerman telah menggunakan biji labu untuk berjaya merawat BPH dan lain gangguan prostat kanser. Biji labu kaya dengan zink dan mempunyai sifat diuretik. Ia membantu untuk mengukuhkan dan membaiki sistem imun badan. Anda boleh timur benih ini kerana ia adalah atau anda boleh menambah garam selepas mengeluarkan peluru benih. Satu lagi cara yang baik untuk mengambil benih adalah untuk membuat teh dengannya; segelas teh setiap hari akan membantu anda banyak.

• benih Tembikai: teh Tembikai boleh membantu melancarkan sistem anda dengan berkesan dan merawat pundi kencing dan prostat masalah. Anda boleh membuat teh dengan menuang segelas air mendidih ke atas 1/8 cawan biji segar. Teh ini sejuk dan tegang sebelum digunakan. A segelas teh ini setiap hari adalah disyorkan untuk hasil yang baik.

• Ikan: Ikan kaya dengan omega 3 minyak boleh melawan pertumbuhan tumor dan kanser prostat. Salmon, tuna dan ikan kembung semua tinggi dalam minyak tersebut.

• Sutera jagung: lelaki Amish telah menggunakan jagung sutera untuk generasi akan menyembuhkan gejala BPH. Sutera dipotong daripada jagung, sekitar 6 mempunyai telinga, dan direbus dalam 1 liter air selama 10 minit. Tiga cawan air tegang setiap minggu boleh memberi anda kelegaan daripada gejala BPH.

• Tomato: cuba untuk meningkatkan pengambilan tomato dalam diet anda. Memakan tomato, dua hidangan, seminggu boleh mengurangkan peluang anda untuk kanser prostat sebanyak hampir setengah. Ia mengandungi antioksidan yang dikenali sebagai lycopene yang membantu dalam melawan kanser.

• Soya: Diet yang kaya dengan soya menghalang BPH. Mereka mengandungi fitoestrogen yang mempunyai keupayaan untuk menurunkan pengeluaran testosteron. Testosteron memburukkan pertumbuhan kanser di dalam prostat. Fitoestrogen juga membantutkan perkembangan kapilari darah di sekitar tumor berkembang di prostat.

• Jelatang: melukakan hati ini menghalang fungsi protein testosteron yang berkaitan dalam sel-sel prostat. Ia boleh didapati dalam bentuk kapsul dan adalah disyorkan untuk berjumpa dengan doktor untuk dos yang betul.

• Saw palmetto: ekstrak palmetto Saw meningkatkan fungsi kencing dan boleh merawat BPH secara berkesan. Ekstrak ini mengurangkan pengeluaran hormon tertentu yang menyebabkan BPH. Ia boleh didapati sebagai tambahan di kedai-kedai kesihatan yang paling. Seorang doktor boleh mengesyorkan dos yang betul.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar