Senin, 09 November 2015

Warna Healing - Cara Fun Guna warna

Warna Healing - Cara Fun Guna warna

Penyembuhan warna adalah apa-apa topik yang menyeronokkan ... anda boleh mempunyai banyak pengembaraan dan banyak kegembiraan dengan menggunakan warna dengan cara yang sedar. Salah satu cara yang menyeronokkan yang anda boleh menggunakan warna adalah untuk pergi ke kedai kain dan mendapatkan warna 7 pelangi. Itulah merah, jingga, kuning, hijau, biru, ungu, ungu.

Membeli orang-orang warna dalam chiffon ... kain yang terbaik yang anda boleh membeli ... dan membeli meter persegi setiap warna dan anda boleh sama ada mendapatkan mereka meningkat dengan overlocker atau gulung mereka ke atas dan menjahit mereka sendiri. Ia mungkin lebih baik jika anda melakukan sesuatu dengan mereka.

Kemudian bereksperimen dengan perasaan anda apabila anda bermeditasi di bawah warna. Anda akan melihat bahawa warna yang berbeza akan mewujudkan getaran yang berbeza dalam diri anda ... kerana anda bermeditasi di bawah mereka.

Jadi ... itulah salah satu perkara-perkara yang menyeronokkan yang boleh anda lakukan dengan warna.

Apa yang anda akan notis adalah bahawa bergantung pada warna yang anda memakai atau bilik anda dihiasi dalam ... atau kunci yang anda tidur di ... mereka semua memberi kesan kepada tenaga anda ... emosi anda ... kesejahteraan .

Kuasa Pink

Saya ada satu cerita benar-benar sejuk untuk memberitahu anda.

Seorang gadis saya bekerja dengan neneknya berada di hospital dan mereka memanggil semua keluarga kerana mereka berkata: "Ketahuilah dia tidak akan membuat ia hari yang lain. Datang dan mengucapkan selamat tinggal anda."

Apabila keluarga sampai di sana ... nenek berkata, "Saya mahu selipar merah jambu baru, saya mahu baju tidur merah jambu baru atau nightie, jubah pink baru, saya mahu berus gigi merah jambu."

Ia adalah semua merah jambu ... dan semua orang hanya memandang antara satu sama lain dan berkata, "Adakah anda benar-benar berfikir yang anda perlukan?"

Beliau berkata, "Ya, saya mahu ia ... dan saya mahu sekarang."

Kerana ia adalah permintaan terakhir dia ... mereka keluar dan mereka membeli semua perkara ini indah merah jambu untuk dia dan dia meletakkan mereka semua di atas.

Saya terlupa untuk menyebut, apabila seseorang itu akan mati mereka mendapatkan warna benar-benar kelabu ini tentang mereka dan dia sangat kelabu. Dia mempunyai berkepala mati ... dia sebenarnya dalam peringkat akhir proses kematian. Jadi keluarga pergi rumah. Ia adalah malam ... dan mereka tidak tahu jika mereka akan mendapat panggilan telefon pada waktu malam untuk mengatakan bahawa dia telah berlalu.

Pada waktu pagi, dia bangun ... dia mempunyai bunga ros di pipinya. Beliau adalah penting dan bertenaga ... dan dia telah benar-benar berubah. Ia adalah seperti dia mempunyai nafas baru.

Beliau mengatakan bahawa ia adalah semua merah jambu.

Warna merah jambu melambangkan cinta, bukan? Jadi dia merasakan bahawa dia hanya mencintai dirinya dengan semua getaran merah jambu ini dan biarlah saya memberitahu anda ... kerana saya mendengar bahawa cerita saya sentiasa mengambil pink dengan saya apabila saya pergi ke hospital.

Anda tahu ... adakah ia merah jambu yang mengubah dia dan memberikannya nafas baru? Saya tidak tahu.

Tetapi ... ia sebenarnya bernilai bereksperimen dengan.

Menghias bilik anda - The Power Of Color

Satu lagi perkara yang saya telah lakukan baru-baru ini ... Saya telah diubah suai pejabat saya dan saya meletakkan permaidani biru dalam pejabat saya. Dan saya meletakkan banyak perkara yang biru di pejabat saya untuk dipadankan dengan permaidani ... kerana saya menjadikannya ruang meditasi serta pejabat saya.

Jadi, ia mempunyai dua tujuan ... dan saya perlu memberitahu anda, bahawa sejak permaidani biru dan semua perkara yang biru telah berada di pejabat saya, saya berasa lebih tenang. Saya rasa lebih banyak kandungan. Saya rasa seperti hidup saya mengalir ke arah yang lebih fokus.

Sekarang ... adalah bahawa permaidani? Atau adakah ia hanya bahawa saya baru sahaja mendapat perbuatan saya bersama-sama dan saya lebih fokus? Saya tidak tahu. Tetapi ... ada perubahan yang ketara dalam perasaan saya tentang projek-projek saya selepas saya meletakkan permaidani biru ke bawah.

Saya terdedah kepada getaran ini sehari-hari biru ... dan saya menyukainya.

Kuning Untuk Saraf

Jadi ... mempunyai think tentang apa sahaja yang anda lakukan dengan warna dan bagaimana yang boleh memberi kesan kepada anda. Sekarang dari ingatan ... jika anda memakai kuning, yang mempunyai kesan langsung kepada sistem saraf anda. Jika anda mempunyai kecenderungan saraf, atau anda menghadapi masalah saraf di dalam badan anda - memakai kuning.

Jika anda tidak mahu memakai kuning di siang hari - memakainya sebagai kunci anda pada waktu malam ... atau sebagai baju tidur anda ... atau sebagai Laze anda di sekitar pakaian rumah jika anda tidak mahu sesiapa melihat anda dalam kuning .

Hijau Untuk Penyembuhan

Saya menggunakan zamrud hijau untuk menetapkan penyembuhan yang saya lakukan apabila saya melakukan visualisasi kreatif pada bahagian tertentu badan ... jadi, jika saya rasa saya perlu penyembuhan dalam apa jua cara ... Saya memakai warna zamrud saya hijau.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar