Senin, 09 November 2015

Populariti Terapi Kesihatan Alternatif

Populariti Terapi Kesihatan Alternatif

Anda bersiar-siar dan membeli-belah tingkap apabila anda terserempak butik dengan papan tanda yang mengatakan, "yang ada: Alternatif Kesihatan Ubat-ubatan dan Terapi". Daripada rasa ingin tahu, anda memasuki kedai. Anda melihat kotak dan botol dengan kapsul dan tablet perubatan organik. Terdapat karton beg teh dan kopi di salah satu rak, dan periuk kapsul gingko di pihak yang lain.

Seperti yang anda menghampiri kaunter, anda perasan senarai terapi kesihatan. Yoga, tai chi, qigong - sebut sahaja, mereka mempunyai ia. Anda bertanya tentang kesan-kesan perubatan herba dan terapi pada tubuh dan minda. Pembantu jualan berkongsi tentang manfaat ini kaedah 'kepada kesihatan manusia. Beliau juga mencadangkan beberapa ubat herba untuk penyakit anda telah menderita.

Kemungkinan, anda bercakap dengan seorang herbologist yang percaya dalam terapi kesihatan alternatif. Herbologists pakar dalam bidang perubatan herba. Penggunaan ubat herba telah menjadi semakin umum hari ini. Walaupun ubat-ubatan ini tidak menyembuhkan-jubah kerja, doktor mula mengenali kesan positif ubat organik atau herba pada tubuh dan minda.

Di Amerika Syarikat, kerajaan telah menyenaraikan pelbagai bentuk perubatan herba dalam katalog makanan tambahan untuk penggunaan. Makanan tambahan herba mengandungi dos tunggal herba atau campuran ubat organik. Mereka menyediakan vitamin dan mineral yang diperlukan. Begitu juga, ia membantu mengeluarkan toksin dan bahan kimia yang berbahaya dari badan. Formula buah-buahan dan ekstrak teh hijau menjana semula sel-sel badan. Mereka menguatkan sistem imun, mencegah penyakit, dan melambatkan kesan penuaan.

Makanan tambahan herba datang dalam pelbagai bentuk. Mereka membeku di tablet, yang terdapat di dalam kapsul, dicampurkan dalam beg teh, dan dicampur dengan biji kopi. Kajian menunjukkan bahawa 17.7% rakyat Amerika telah menggunakan terapi kesihatan alternatif sebagai makanan tambahan dan ubat-ubatan.

Ubat organik yang paling biasa termasuk minyak dan ekstrak ginseng flaxseed. Minyak flaxseed adalah sumber yang baik Omega-6 dan Omega-9 mineral. Kesihatan alternatif Ginseng kaya terapi membantu dalam penurunan berat badan dan peningkatan metabolisme badan. Ginseng Cina meningkatkan tenaga, kekuatan, dan ketahanan. Kira-kira 15% rakyat Amerika telah menggunakan minyak flaxseed dan ginseng untuk menambah diet dan gaya hidup sihat.

terapi kesihatan alternatif terus mendapat populariti bukan sahaja di pasaran Amerika, tetapi juga dalam arena perubatan global. Manufacturers membangunkan lebih banyak herba dan produk organik yang boleh digunakan untuk menambah ubat-ubatan konvensional.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar