Senin, 09 November 2015

Feng Shui dan Berat Badan: Bagaimana Feng Shui Boleh Bantu Anda Kawal Berat Badan Anda

Feng Shui dan Berat Badan: Bagaimana Feng Shui Boleh Bantu Anda Kawal Berat Badan Anda

Ketika kita berfikir tentang Feng Shui, kita biasanya menyambung dengan usaha untuk meningkatkan pendapatan - yang sedia ada "penawar" biasanya dimaksudkan untuk orang yang mahu meningkatkan pendapatan. Walau bagaimanapun Feng Shui juga boleh digunakan untuk mempromosikan kesihatan dan kesejahteraan umum dan penurunan berat badan dan mengawal secara khusus.

Statistik menunjukkan bahawa penduduk manusia di Barat menjadi semakin berat. Sebagai standard kami naik hidup, kita cenderung untuk menikmati diri kita dengan lemak dan merawat manis dan pada masa yang sama, mengurangkan senaman dan meningkatkan pencemaran melalui penggunaan kereta. Ini menyebabkan pertambahan berat badan yang pesat dan dan seolah-olah mustahil untuk berhenti.

Feng Shui boleh membantu. Apabila pengamal Feng Shui mengambil bacaan kompas dan membina "Flying Star" carta rumah anda, dia boleh mencari korelasi tertentu antara keluarga dan kesihatan anda. Mengasah dalam pada petunjuk-petunjuk dan mencadangkan "mengubati" boleh memberi kesan yang nyata kepada berat badan anda, kesihatan dan kesejahteraan.

A "Flying Star" carta adalah satu pelan tindakan khusus yang berubah dari masa ke masa, yang menunjukkan penggunaan terbaik ruang dalam bangunan, sama ada bangunan itu adalah rumah, pejabat, kedai atau gudang. Apabila pengamal mahir mengkaji seperti carta, mereka boleh melihat di mana, sebagai contoh, kerusi bukan idea yang baik. Apabila kerusi diletakkan di kawasan-kawasan tertentu yang ditunjukkan oleh carta sesiapa sahaja yang duduk di atas mereka, adalah kurang cenderung untuk mahu bangun bangun lagi, tidak kira apa yang mereka mahu lakukan sebelum mereka duduk. Dalam bidang ini, mereka cenderung untuk datang, kemerosotan di hadapan televisyen dan hanya bergerak untuk mendapatkan sesuatu yang cepat - dan oleh itu sama ada manis atau lemak (atau kedua-duanya!) - Untuk makan.

Dalam keadaan itu, bergerak kerusi yang bersalah ke tempat di mana aktiviti digalakkan, orang-orang kemudian boleh memilih untuk menjadi lebih aktif, sama ada ini bermakna melawat gym lebih kerap, dengan menggunakan peralatan gimnasium rumah mereka atau melakukan aktiviti lain sejajar dengan berat badan mereka matlamat kawalan.

Selain daripada mengurangkan petunjuk tidak aktif, Feng Shui juga boleh menunjukkan tempat-tempat yang positif dalam ruang untuk menjalankan, yang mungkin menyebabkan mengaktifkan penunjuk pendapatan juga, dengan itu membunuh dua ekor burung dengan satu batu! Bayangkan menggunakan basikal senaman anda selama setengah jam di tempat tertentu setiap hari membantu anda meningkatkan pendapatan anda - yang cukup menggalakkan.

Seorang pengamal Feng Shui juga boleh mencadangkan tempat-tempat yang paling positif untuk menjamu selera di ruang anda, untuk membantu anda makan kurang dan berasa lebih berpuas hati.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar