Senin, 09 November 2015

Patches Stop Sweat Fast

Patches Stop Sweat Fast

Jika anda membaca artikel ini, anda mungkin tertanya-tanya bagaimana untuk menghilangkan masalah peluh berlebihan dan bagaimana untuk menghentikan tompok peluh cepat. Berpeluh dan peluh berlebihan patch boleh menjadi isu yang memalukan bagi ramai orang, terutamanya bagi orang-orang yang menghabiskan banyak masa mereka di sekitar orang atau di tempat-tempat awam.

Perkara pertama yang anda perlu lakukan adalah untuk menghilangkan masalah peluh berlebihan, cara terbaik untuk melakukan ini adalah untuk mencuci badan anda secara tetap. Apabila anda mempunyai cuba mandi menambah beberapa teh hijau untuk mandi anda, teh hijau mengandungi antioksidan yang boleh menjadi berkesan dalam merawat masalah tersebut. Apabila anda keluar dari bilik mandi, kering sendiri dengan teliti dan kemudian menambah beberapa bedak ke bahagian-bahagian badan anda di mana anda mengalami jumlah yang tinggi berpeluh.

Sebelum keluar pastikan anda menggunakan deodoran yang kuat dan juga memastikan bahawa memakai lapisan tambahan pakaian untuk menghentikan tompok peluh cepat, memakai jaket di bawah baju anda adalah cara yang baik untuk mencegah pembentukan tompok peluh. Jika boleh maka anda juga perlu mengambil perubahan ganti pakaian bersama anda supaya anda boleh menukar ke dalam ini jika perlu.

Dalam usaha untuk mengubati masalah peluh berlebihan yang membawa kepada pembentukan tompok peluh, maka anda mungkin perlu menukar diet anda, walaupun terdapat pelbagai faktor yang menyebabkan peluh berlebihan, diet sering faktor utama. Makanan ringan dan makanan yang pedas atau berlemak tinggi ianya lebih cenderung untuk membuat anda berpeluh lebih di siang hari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar