Senin, 09 November 2015

Feng Shui dan Insomnia: Bagaimana Feng Shui Boleh Bantu Anda Dapatkan tidur yang nyenyak

Feng Shui dan Insomnia: Bagaimana Feng Shui Boleh Bantu Anda Dapatkan tidur yang nyenyak

Insomnia dan tidur semakin meningkat masalah dalam masyarakat Barat moden. Kajian menunjukkan bahawa kita semua adalah kurang tidur kerana komitmen kerja dan bermain keras dalam apa masa lapang yang kita ada. Feng Shui boleh membantu anda tidur dengan baik dan pulih daripada semua permintaan pada masa dan tenaga anda.

Mengapa purba bantuan seni metafizik anda tidur yang lebih baik?

Insomnia tidak hanya masalah moden - orang telah mengalami selama beribu tahun. Pada masa dahulu, orang tidak mempunyai farmaseutikal untuk membantu mereka tidur, walaupun mereka mempunyai perubatan Cina dan akupuntur. Walau bagaimanapun, mereka juga tahu bahawa tidur malam yang baik bukan hanya mengambil pil atau setaraf purba, ia juga mengenai persekitaran tidur dan suasana.

Bagaimana Feng Shui boleh membantu?

Cuba pertimbangkan. Jika bilik tidur anda penuh dengan gangguan, bagaimana boleh anda mungkin berehat cukup untuk tidur? Televisyen di dalam bilik tidur yang mengganggu. Orang tidak suka mengambil televisyen keluar dari bilik tidur - sehingga mereka melakukannya dan mula tidur lebih baik.

Jika lampu jalan di luar yang bersinar terus ke dalam wajah anda apabila anda berbaring, bagaimana hormon dan enzim yang diperlukan untuk membantu anda berfungsi dengan sihat dapat dihasilkan? Melatonin, penting untuk banyak proses fizikal, hanya dihasilkan dalam kegelapan. Jika bilik anda tidak gelap, badan anda tidak boleh menghasilkan melatonin. Baik, langsir tebal, ditutup pada waktu malam, adalah aplikasi Feng Shui (penawar).

Adakah anda tahu bahawa semua orang terjaga beberapa kali pada waktu malam? Kebanyakannya, kita tidak menyedarinya kerana ia hanya untuk seketika atau dua. Walau bagaimanapun, jika anda mempunyai cermin berhampiran katil anda di mana anda boleh melihat apabila anda berbaring untuk malam, dalam keadaan yang apabila anda separuh bangun, Kamu akan melihat diri anda dalam cermin. Kerana anda separuh tidur dan tidak menyedari bahawa ia adalah anda di cermin, bahagian yang paling primitif minda mengambil alih dan anda pergi ke adrenalin perjuangan / penerbangan mod / beku. Ini tidak kondusif untuk tidur malam yang baik. Orang yang dipasang almari bercermin bersebelahan dengan katil mereka cenderung untuk habis apabila mereka bangun. Menutup cermin di dalam bilik tidur pada waktu malam adalah aplikasi Feng Shui.

Terdapat pelarasan kecil yang lain seperti ini yang anda boleh membuat untuk bilik tidur anda untuk membantu anda tidur lebih baik, tetapi jika anda masih tidak tidur dan juga anda ingin, sebuah "Bintang Klasik" Feng Shui pengamal yang menggunakan kompas untuk membina pelan rumah anda boleh mencadangkan perubahan lain untuk membantu anda tidur dengan baik dan terjaga berehat sepenuhnya pada waktu pagi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar