Senin, 09 November 2015

Mendaftar masuk Dengan Chakra Crown - Sahasrara

Mendaftar masuk Dengan Chakra Crown - Sahasrara

The Crown Chakra | Bagaimana Kita Tahu Kami Dalam Tune?

"Keinginan untuk mengalami ilahi, namun anda menentukan ini, adalah pemacu dominan chakra ketujuh Jika ada keperluan, ia adalah benar-benar menyerah diri kepada petunjuk Ilahi Pada tahap ini kami tidak berpuas hati mengetahui tentang kehidupan rohani,.. kita mahu bergabung dengan Ilahi dan mempunyai semua tindakan kita dipandu oleh kesatuan ini. " David Pond

Sebagai guru yoga saya menikmati pelbagai perspektif yang berbeza. Sebelum sedar memulakan jalan rohani saya, saya selalu berfikir orang-orang tertentu itu, "hanya dengan cara itu" atau "itu hanya personaliti mereka", dan jika sesuatu yang di "personaliti mereka" yang tidak berasa baik kepada saya, saya akan pastikan untuk berjalan ke arah yang bertentangan. Sekiranya seseorang itu mempunyai ciri-ciri yang berasa benar-benar baik kepada saya, saya menganggap bahawa sesungguhnya, "ini adalah umat-Ku, fikir saya akan melekat di sekeliling". Jangan sekali-kali di dalam mimpi saya wildest tidak saya bayangkan melihat orang dari perspektif yang chakra yang tidak seimbang atau seimbang. Seperti yang saya terus belajar badan yang sangat indah halus, saya tidak lagi berjalan ke arah yang bertentangan atau mengambil perkara yang begitu peribadi. Dan apabila seseorang mengatakan sesuatu atau berkelakuan dengan cara yang benar-benar bergema dengan saya, saya senyap berkata kepada diri saya sendiri, "Jadi, itulah yang ia seperti untuk mempunyai keseimbangan". Chakra masuk akal kepada saya.

Ciri-ciri yang tidak seimbang chakra ketujuh:

Sistem kepercayaan tegar - "cara saya adalah betul, cara anda adalah salah." "Ketahuilah semuanya"
Pegangan maklumat atau membatalkan yang lain kepercayaan.
Penyalahgunaan rohani - Seorang Kristian (atau sesiapa saja) mengatakan orang yang mengamalkan yoga menyembah syaitan.
Kegagalan untuk belajar dan berkembang
Rasa-benar terharu sepanjang masa.
Mengikuti guru atau sesiapa yang melintasi jalan anda yang anda fikir akan membawa anda lebih dekat kepada makhluk yang lebih tinggi anda, Tuhan.
Chakra seimbang:

Keupayaan untuk melihat, menganalisis dan mengasimilasikan maklumat
Bijak, bertimbang rasa, sedar, berfikiran terbuka, dapat mempersoalkan
Mendalam rohani yang berkaitan
Kebijaksanaan dan master, pemahaman luas
Latihan untuk Bantuan Baki chakra ketujuh:

Pengantaraan, Meditasi dan lebih Meditasi
Belajar dan belajar
Membina semula sambungan emosi, sambungan rohani
Psikoterapi untuk mengkaji sistem kepercayaan, membangun saksi dalaman, berhubung dengan kuasa yang lebih tinggi.
Dengar: Jika laluan anda menyerahkan kepada memenuhi anda dengan inspirasi, membawa anda lebih dekat kepada diri anda lebih tinggi dan Ilahi, percayalah ia. Jika laluan anda tidak memenuhi kamu dengan inspirasi dan kepercayaan atau membawa anda lebih dekat kepada diri anda lebih tinggi atau Ilahi, BE MENCURIGAKAN! "Sabarlah. Tunggu perkara yang sebenar. Ia adalah bernilai menunggu, tetapi tidak menunggu dalam kekosongan, menunggu dalam jangkaan penuh berkaitan Ilahi anda dan ia akan berlaku." David Pond

Tidak ada komentar:

Posting Komentar